Mystery Onderzoek

Mystery Onderzoek

Hoe ervaart een klant jouw dienstverlening?

Het Inspirerend TrainingsPlatform meet dit door belevingsgericht onderzoek.
We noemen dit zo, omdat de beleving van een klant, gast, cliënt, patiënt, of prospect in kaart wordt gebracht.
Het voordeel is dat jij op deze manier inzicht krijgt in wat goed gaat en wat beter kan.

Wij meten dit zowel op product - en omgevingsniveau, als op gedragsniveau.
Hierin heeft het ITP jarenlange ervaring. Het zijn immers de mensen die het verschil maken.

Wij hebben inmiddels diverse onderzoeksmethodieken ontwikkeld.
Mystery Visits, Mystery Calls, Mystery Mails en Websitebezoeken.

Hoe klantgericht komen jouw medewerkers over? En waar laten zij wel of niet (commerciële) kansen liggen?

Wij maken voor jou een uitgebreid en helder verslag met onze bevindingen en cijfermatige onderbouwingen. We gaan hier graag met jou over in gesprek.

Wil je ook weten, wat de beleving is van jouw klant, gast, cliënt, patiënt of prospect? En wil je bovendien praktische tops en tips over jouw dienstverlening ontvangen?

Meld je dan nu aan voor een proefonderzoek! Vul je gegevens in en wij nemen contact met je op en bespreken jouw wensen.

Tot snel!

© Inspirerend Trainingsplatform 2019